Rekrutacja

Facebook

e-Dziennik

Projekty 2020/2021

Gościmy

Odwiedza nas 18 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin

Ogółem: 68687

Projekt badawczy "Granie na ekranie"

 

W roku szkolnym 2019/2020 uczestniczyliśmy w ogólnopolskim projekcie badawczym Granie na ekranie realizowanym przez Fundację Lotto im. Haliny Konopackiej oraz Fundację Dbam o Mój Zasięg z udziałem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Granie na ekranie to projekt badawczy realizowany wśród uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych poświęcony zachowaniom growym młodzieży w Polsce.

Czynność grania w gry on-line i gry wideo zyskuje na znaczeniu stając się w szczególności wśród młodych osób jedną z form spędzania czasu wolnego. Mając świadomość zagrożeń wynikających z nadużywania gier, ale również wiedząc o pozytywnym wpływie grania w gry organizatorzy chcą przyjrzeć się bliżej tego rodzaju zachowaniom.

Realizowany projekt badawczy wspierają pracownicy naukowi zatrudnieni w Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego oraz naukowcy Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.

Projekt rekomendowany był przez Ministra Edukacji Narodowej.

Zobacz plakaty

Aleksandra Gubernat

koordynator programu


Real time web analytics, Heat map tracking
Joomla Templates - by Joomlage.com